2014. október 11., szombat

Zselic IVV Túranap (10)

Kellemes , szinte nyárias nap állt előttünk. Reggel 6-kor indultam a rövid táv legyűrésére hiszen délután még egy kisebb túra várt rám, ezért igyekeztem az IVV túrát gyorsan letudni. Az AGORA  éttermében gyorsan és kulturáltan lehetett nevezni, a hosszabb távosok már 5-től indulhattak.
Az én rövid távomon a nevezés 700 (kedvezményesen 500 Ft) volt. Józsi és Eszter gyorsan el is indított, azért megnéztem az itinert, biztos ami biztos de az útvonal ismert volt. Szép városunk sétálóutcáján régen sétáltam így hajnalban. Még teljesen sötét volt ezért a képek kissé hiányosak.
Az egykori Kaposvár várának  helyén a vaku azért kicsit előhozta az emlékoszlopot de a Kaposon még a holdfény villant vissza. A Cseri park mellett már javában szürkület volt és lassan elhagytam a város utolsó házait és előttem volt a reggeli párában és a napfelkelte fényeiben a Töröcskei-tó.

Itt a Vackor tanyán volt az első ellenőrzőpont.
 
Pecsételés után keresztezve a dombhátat a Töröcskei erdő szép völgyében a DDP útvonalán a piros jelzésen az Eszperantó és Vándor források mellett sok csodabogyó és szép öreg tölgyek és bükkök között lassan emelkedtem a Töröcskei országút felé. 
Itt az erdő tetején tanyázott a titkos ellenőrzőpont mint mesélték és ezt tapasztaltam is ezen a szép napon a szúnyogok sem tétlenkedtek. Rengeteg volt belőlük!
Az országúton átmentem a Gyertyánosvölgy felső bejáratához és leereszkedtem a Négytestvér-forráshoz ahol szintén pecsételnem kellett. A forrásnál még ott a figyelmeztető felirat, a víz nem iható.
 Itt már élelmesebbek voltak a pontőrök tüzet raktak szúnyogirtás céljából.
Késő délután 16 óra körül ismét erre jártam még mindig ott voltak és dolgoztak, szóval minden elismerésem az övék!
A völgyből a piros sáv kék kereszt jelzéseken mentem vissza a városba és a napsütéses szép időben már 10 óra előtt a célban voltam, volt aki akkor indult!
A díjazásként kapott kitűzőn a Négytestvér-forrás és az IVV logó is látható nekem nagyon tetszik.
Az Oklevél mellé kaja jegy is járt amit ott az étteremben azonnal finom forró gulyásra cseréltem.
 
Szép túra volt köszönöm a rendezést a KTTE tagjainak.

Még több fotó, katt a kis képre.
Zselic IVV Túranap (10)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése