2017. november 25., szombat

Hurka túra

Somogyban a túrázók is  - esetenként – a hasuknál fogva hagyják vezetni magukat.  
Többen nem is reggeliztek mert , hogy néz az ki, hogy a Hurkafesztiválra jóllakottan érkezik valaki. 
A biztonság kedvéért egy kis túra is volt az eszem iszom előtt. Tókaji parkerdővel kezdtünk, a híd partfala elég sárosan csúszott de még mindig jobb mint a Töröcskei pataknál. 
Nem is értem, hogy az alig látogatott Gesztenyés-forráshoz illetve a Csipány-forráshoz hatalmas beton monstrum hidakat tudtak építeni de itt a város széli parkerdőkben  ahol sokkal inkább szükség lenne rá itt nem.  KAPOSVÁR!


A tó és környezete nagyon szép, mivel mára még szép napos időt ígértek és bejött így egész jól lehetett fotózni is.  Nekem ez is még egy felmérő jellegű túra volt, arra kellett választ kapnom, hogy a lábadozó bokám bírja e a TTSE tempót? Bírta.  




A tóparton kicsit előre sétáltam amíg a többiek fésülködtek, és sok őzet  láttam a Dózsa telep előtti úton talán mert csendesen és egyedül voltam.  Itt a többiek is beértek és a kék háromszögön mentünk tovább egészen az RP-DDK kék sávjáig. 


Délre fordulva egy nagy dagonyázással tettük emlékezetesebbé a túrát. A Steiner-tanya maradványai és előtte a csonka kereszt is megvan még. 
Lassan Szenna fölé érkeztünk, majd a minőségi mulatós zene hangjai már irányítottak bennünket. 
A túra itt hivatalosan véget is ért és következett a diétás kulturális program. Vettem elvitelre hurkákat, az egyik helyen 500-ért a másiknál 1000-ért ránézésre ugyanolyan és méretre is. A drágább volt a rosszabb. Gondolom a multik hurka készlete most Szennába költözött. :-(


Nem igazán kedvelem az ilyen banzájokat nem volt ez másként ma sem pedig a népek özönlöttek és itt voltak szeretett vezetőik is. Szerencsére a buszra már nem sokat kellett várni.     
Köszönöm a túrát.

Még több fotó katt a kis képre:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése