2015. április 30., csütörtök

2 0 0 0

2006 januárjától vezetem a túráim eseményeit az internetes honlapomon, elsődlegesen azzal a céllal, hogy másoknak segítséget , információt adjak a túrák tervezésekor. Az első 5 évben még nem a blog rendszert használtam, nem volt elterjedt ez a technikai megoldás.
Akkoriban még statikus html oldalakat készítettem és a Picasa képtár használatára is csak később tértem át. 2006-2010 közötti túráimat itt találjátok, az oldal gyakran költözött ezért lehetnek benne hibás linkek!
2011 januárjától használom a jelenlegi formában a Google blog-szolgáltatását. Úgy gondolom, hogy az eredeti célkitűzésnek megfelelnek a túrabeszámolóim hiszen a látogatottságra nem panaszkodom. Amiért pedig ezt a pár haszontalan sort ide a 'hasznosak' közé beraktam annak nincs más oka mint az, hogy 2015 áprilisában - az elektronikus publikálásaim 10.-évében - a Túrablog látogatottsága először érte el és picivel meghaladta a havi kettőezres forgalmat.  Természetes, hogy ezt elsődlegesen a teljesített túrák befolyásolják, és nem biztos, hogy minden hónapban lesz mód hasonlóan érdekes helyeket felkeresni, de törekedni fogok rá.
Köszönet mindenkinek aki úgy gondolja, hogy a túrabeszámolók jók és felkereste a blogot, remélhetőleg hasznos volt !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése